
Када ти је Партизан у срцу, онда и у далекој Кини чиниш све да те радна средина подсети на твој омиљени клуб из Србије.
Тако су Лука Миленковић и Шериф Ћороглу, обојица спортски радници и навијачи Партизана на „привременом раду” у иностранству, своју љубав према клубу пренели и на фудбалску академију „Ђоу Сја“, у граду Шенжен, где управо фудбалски парк са шест терена носи назив „Партизан”. Град Шенжен, на југоистоку Кине, броји преко 20 милиона становника.
То је први фудбалски комплекс у Азији који, од 1. маја 2022. године, носи име по великану из Србије.
Менаџмент фудбалске академије „Ðоу Сја“ закупио је фудбалске терене у поменутом кинеском граду, како би унапредили своје просторне капацитете, али уједно и ширили свест о значају спорта и здравог начина живота и навика код деце узраста до 14 година.
Академија „Ђоу Сја” постоји већ 11 година и за циљ има едукацију деце школског узраста, савладавање фудбалских вештина и оспособљавање најмлађих за наставак професионалне каријере у фудбалу. Тренутно, у свим својим фудбалским базама широм Шенжена, окупља преко 1000 полазника.
Један од приоритета академије је да се прошири и споји са спортским тржиштем Европе, односно Србије, због чега симболично и носи назив београдског Партизана.
Инспирација за име овог фудбалског парка лежи и у чињеници да су руководиоци ове академије управо поменути спортски директор – Лука Миленковић и технички директор – Шериф Ћороглу, иначе бивши члан омладинског погона Партизана, који у академији „Ђоу Сја” раде од 2017. године, од када су и преузели водећу улогу у њеном развоју.
Миленковић и Ћороглу су изразили огромно задовољство и захвалност што је Фудбалски клуб Партизан одобрио да се његово име и грб користе као обележје за спортске терене у Кини. Сматрају да се на овај начин промовише Партизан, али и цео српски фудбал.
„Када видим банере на теренима у Шенжену на којима је грб Партизана, не могу описати колико сам испуњен. Моја начелна идеја је била да се на овај начин прошири реч о Партизану, успешности академије, бројним играчима и стручњацима који су били део процеса. Па, ето, можда неком приликом подстакне таленте са овог краја света да се опробају у Србији”, казао је Миленковић, уз констатацију да промоција домаћих клубова у иностранству доприноси како развоју српског фудбала, тако и афирмисаности наше земље и домаћег спорта у свету.
Пратите нас!