
Сарадња два водећа бренда, једног у домену спорта – ФК Партизан и другог у модној индустрији – „Mona Fashion“ модне куће, настављена је и у сезони 2022/2023.
Коктелом организованим за представнике медија у „VIP Loung“ салону стадиона „Партизан“, присутне су поред директора маркетинга, Драгана Веланца и Уроша Момировића, директора модне куће „Mona Fashion“, поздравили и чланови УО ФК Партизан.
„Mona Fashion“ је компанија са традицијом дугом више од 30 година. Током више од три деценије постојања, ова породична компанија је прошла дуг развојни пут проширивши своје пословање на више иностраних тржишта, са амбицијом да постане глобално препознатљив бренд.
Моделе из најновије колекције „Mona Man“ понели су и првотимци Игор Вујачић, Бибарс Натхо, Рикардо Гомеш, Синиша Саничанин и Данило Пантић, који су том приликом били доступни и за питања представника медија.
Компанија „Mona Fashion“ и „Mona Man“ бренд препознају значај развоја спорта и својим активностима се труде да промовишу неговање спортског духа и правих вредности. Интегритет, тимски дух, тежња ка усавршавању и постизању изванредних резултата су вредности на којима је утемељен „Mona Man“ бренд и које га изнова усмеравају ка даљем развоју.
Визија „Mona Man“ бренда је да инспирише мушкарце да буду изузетни у сваком погледу.
ФОТО ГАЛЕРИЈА: САНДИЋ ФОТО
Пратите нас!